οινογνωσία στο LIFO

Οκτωβρίου 14, 2009 at 1:43 μμ (οινογνωσια)

Από τον Αλέξανδρο Σακκά

red wine

Ναι, house party το χαρακτήρισα για να εκφράσω τη χαρά μου-που θα ήθελα τόσο πολύ να μοιραστώ με εσάς τις φίλες και τους φίλους του Facebook….που με πολλούς γνωριζόμαστε χρόνια πριν εμφανιστούν τα online contacts.

Γιατί αύριο,για όσους προλάβουν από απόψε Τετάρτη αργά το βράδι,θα δείτε τη μουτσούνα μου να μιλάει για κρασί στο ολοκαίνουργιο φύλλο της LIFO.

H LIFO λοιπόν είναι-κατά την γνώμη μου-ότι καλύτερο,πιο λεπταίσθητο και καλόγουστο έχει να παρουσιάσει ο ολοζώντανος και τόσο φρέσκος κόσμος των Free Press.Μέχρι κι’εγώ, 59 χρονών πια,νοιώθω αν όχι νεώτερος ηλικιακά τουλάχιστον φρεσκότερος και ολοζώντανος για ζωή διαβάζοντας τη LIFO. Κι’αν διστάζω να πάω στις εκδηλώσεις που αναφέρουν οι διάφορες στήλες της,από φόβο μήπως με στραβοκοιτούν οι νέοι παραξενεμένοι «τι θέλει εδώ ο παππούς;»,δεν στενοχωριέμαι:ξέρω ότι οι νεότεροι μου αναγνώστες της LIFO περνούν καλά εκεί έξω,στο μέσον αυτού του κακόγουστου πολτού που σερβίρουν για κουλτούρα οι αδίστακτοι της κακόγουστης και ταπεινής ομοιομορφίας

Όταν λοιπόν οι άνθρωποι αυτού του καλόγουστου και ολοζώντανου εντύπου ενδιαφέρθηκαν για το αντικείμενο δουλειάς μου,πού είναι εδώ και χρόνια τρόπος ζωής και λόγος ύπαρξης μου,αλλά και για την αφεντιά μου…ε,πέταξα από χαρά!Και ξέρετε γιατί;Όχι γιατί ήθελαν να με βάλουν να λέω την ιστορία της ζωής μου και να μιλάω για τον εαυτό μου (δεν με νοιάζουν εμένα αυτά,για την ακρίβεια με αφήνουν παγερά αδιάφορο) αλλά διότι θα γινόταν αναφορά για ένα τόσο σαγηνευτικό και πολύτιμο αντικείμενο (το Κρασί!) ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μέσα από τις σελίδες ενός εντύπου που θαυμάζω,λατρεύω και θεωρώ κορυφαίο. Με άλλα λόγια,πέταξα τη σκούφια μου από χαρά διότι το κρασί θα εμφανιζόταν στον πιο κατάλληλο γι’αυτό χώρο.

Κι’έτσι κάναμε με τον πασίκαλο Μιχάλη Μιχαήλ,αν δεν ξέρετε έχει κορυφαία και έξοχη αίσθηση της Γαστρονομίας,μία σπουδαία συζήτηση (είμαι,ξέρετε,απίστευτα φλύαρος) από την οποία τον θερμοπαρεκάλεσα να κρατήσει ΜΟΝΟ ότι αυτός θεωρούσε απαραίτητο….

Kαι σας προσκαλώ προσωπικά,μία-μία και έναν-έναν,όλες και όλους να μοιραστείτε μαζί μου τη χαρά που σαν παιδάκι νοιώθω-διαβάζοντας από αργά απόψε κιόλας αν μπορείτε (αλλοιώς αύριο Πέμπτη) το ολοκαίνουργιο φύλλο της LIFO.

Και να ξέρετε αγαπημένες φίλες και καλοί φίλοι:το Κρασί ΔΕΝ είναι για τους δήθεν,τους νεόπλουτους,τους επιδειξίες,τους νερόβραστους και τους θλιβερούς…ΟΧΙ!Το Κρασί είναι για όλο τον κόσμο,όλους μας!!!

Σχολιάστε

